Vi forener selv skarpe kompetencer      

 

 

GroupCenter    

 DecisionCenter

FacilityCenter  

 

Poul Røpke, cand. psyk & cand. merc. - arbejdet med bl.a. fokusgrupper, etnografi/antropologi i ind- og udland. Arbejdet med kognitiv træning - skrevet flere bøger om kvalitativ markedsanalyse og emnet BrainFitness                      

 

Henning Møller-Larsen, HD har i en årrække været leder i et par af de helt store internationale mærkevarevirksomheder i Danmark og bl.a. arbejdet med rekruttering, uddannelse, international brand management og markedsanalyse

 

Johnny Heinmann er forfatter til bøger om marketing analyse og oversat til flere sprog. Har siden 1996 været pioner in Danmark inden for relationsmålinger og har erfaring med de fleste discipliner i moderne markedsanalyse - nu med anlysefaciliteter i både Silkeborg og København

                                                                                                  

 

og vi leverer uddannelse, værktøjer, coaching og support til jeres fokusgrupper

 

 

 

Kontakt:

 

FocusUnited

Henning Møller-Larsen

Lærkebakken 11

3460  Birkerød

(+45) 31 45 16 23

 

info@focusunited.dk

 

Uddannelse & Værktøjer

 

Metoden »
baserer sig på den nyeste viden indenfor hjerneforskning og års erfaring i at gennemføre, anvende og træffe beslutninger på baggrund af analyser

 

Træning & løsninger»
Vi uddanner dig, samtidig med at vi hjælper dig med næste projekt. Vi kan også fremover hjælpe dig med at gennemføre hele eller dele af processen.

 

Er til at gå til »
Vi anbefaler dig ofte Gør-Det-Selv løsningen - for jo tættere du kommer på kunden - på den rigtige måde - jo bedre bliver din beslutning. Gennemfører vi projektet for jer er I altid med  på første række. 

 

Værktøjskasse & Support »
Uanset hvordan du vælger, har du adgang til masser af let forståelige, men også ret avancerede og validerede værktøjer og hjælp til selvhjælp

 

Lidt om beslutninger »
”Neuropsychologists have looked at human decision making and found that emotions always play a role with simple as well as with complex choices”

(page 100, Hansen, F & Christensen, S R. , Universitetsforlaget 2007)

 

"Vi ved at personer, der har skadet den del af hjernen, hvor centret for følelser sidder, er ude at stand til at træffe beslutninger, selvom de iøvrigt virker normalt fungerende og kan se alle "udfald" for sig.

Det vil måske overraske nogle -  FokusUnited handler dog ikke om at se følsomt på beslutninger, men om at vedkende sig virkeligheden og bevidst arbejde med fornuften og følelserne samtidigt - både når vi ser på vores kunder og os selv som et Team" 

Vores indlæg på sidste møde.

 

 

FORNEMMELSE FOR FORRETNING

 

 

Træf bedre beslutninger "live"

-ved at mødes med dine kunder og dit team samtidig