Kan du genkende nogle af nedenstående udsagn?      

 

  1. Jeg har prøvet at udvikle nye ideer til produkter og/eller services og efter at være nået rigtig langt og brugt mange ressourcer, måtte vi til sidst opgive
  2. Jeg har gennemført en del spørgeskemaundersøgelser og søgt at tilrette mine aktiviteter derefter, men ikke helt nået ind til kernen i forståelsen af mine brugere, og jeg har af og til følelsen af at være "sandet" til i information
  3. Jeg er ansat i en organisation, med mange projektgrupper med mange forskellige kompetencer, som alle skal forstå kundernes grundlæggende behov
  4. Jeg har prøvet fokusgrupper, men har svært ved at få omsat indsigten til output, og jeg har oplevet at forskellige beslutningstagere "læser" resultaterne med meget forskellige briller, og at det i det hele taget er lidt "løst", det vi fik ud af det
  5. Jeg er ansat i en offentlig virksomhed, der i stadig stigende omfang inddrager medarbejderes og brugeres synspunkter i vores beslutninger og den udvikling vil fortsætte
  6. Jeg er ansat i en international virksomhed, der prøver at samle organisationen og/eller aktiviteterne om vores meget forskellige kunder i mange forskellige kulturer
  7. Jeg oplever, det er en betydelig udfordring at få forskellige afdelinger og divisioner til at samarbejde i et kunde-levrandør forhold
  8. Jeg oplever, at de virkelig store beslutninger ikke alene træffes på et rationelt grundlag
  9. Jeg er ansat i et datterselskab af en international virksomhed, der har implementeret "meet-the-customer" tankegangen
  10. Jeg oplever, at det kan være svært at få reklamebureauet til at levere materialer, som mine kunder synes om
  11. Jeg oplever, at vi nu lever i en tid, hvor realtidsinformation er nødvendig i tillæg til historisk viden

 

så tryk her og kontakt os.................. !

 

 

 

 

 

 

Kontakt: Tryk her 

 

 

Uddannelse & Værktøjer

 

Metoden »
baserer sig på den nyeste viden indenfor hjerneforskning og års erfaring i at gennemføre, anvende og træffe beslutninger på baggrund af analyser

 

Træning & løsninger»
Vi uddanner dig, samtidig med at vi hjælper dig med næste projekt. Vi kan også fremover hjælpe dig med at gennemføre hele eller dele af processen.

 

Er til at gå til »
Vi anbefaler dig ofte Gør-Det-Selv løsningen - for jo tættere du kommer på kunden - på den rigtige måde - jo bedre bliver din beslutning. Gennemfører vi projektet for jer er I altid med  på første række. 

 

Værktøjskasse & Support »
Uanset hvordan du vælger, har du adgang til masser af let forståelige, men også ret avancerede og validerede værktøjer og hjælp til selvhjælp

 

Lidt om beslutninger »
”Neuropsychologists have looked at human decision making and found that emotions always play a role with simple as well as with complex choices”

(page 100, Hansen, F & Christensen, S R. , Universitetsforlaget 2007)

 

"Vi ved at personer, der har skadet den del af hjernen, hvor centret for følelser sidder, er ude at stand til at træffe beslutninger, selvom de iøvrigt virker normalt fungerende og kan se alle "udfald" for sig.

Det vil måske overraske nogle -  FokusUnited handler dog ikke om at se følsomt på beslutninger, men om at vedkende sig virkeligheden og bevidst arbejde med fornuften og følelserne samtidigt - både når vi ser på vores kunder og os selv som et Team" 

Vores indlæg på sidste møde.

 

 

FORNEMMELSE FOR FORRETNING

 

 

Træf bedre beslutninger "live"

-ved at mødes med dine kunder og dit team samtidig